نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

برنامه‌های سازنده بازی Project Cars برای عرضه بسته الحاقی رایگان و محتویات جدید پولی

استودیو اِسلایتی مَد روز گذشته از برنامه‌های خود برای عرضه بسته الحاقی رایگان و محتویات جدید پولی  برای بازی تحسین‌شده و مسابقه‌ای Project Cars رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ظاهرا استودیو سی‌دی پراجکت رد با خلق مجدد عرضه بسته الحاقی رایگان تکانی حسابی به سازندگان دیگر داده است. پس از اینداستِریِز ۳۴۳ و بازی Halo 5: Guardians، این‌بار نوبت به اِسلایتی مَد و بازی Project Cars می‌رسد که از این حرکت پسندیده و مشتری‌پسند حمایت کند.

سرویس On Demand بازی Project CARS به مخاطبان اجازه می‌دهد بدون خرید season pass، هر ماشین و زمین مسابقه جدیدی را که دوست دارند انتخاب و خریداری کنند.

این سرویس بروز رسانی رایگان و عرضه محتویات بیشتر را به‌صورت رایگان دراختیار کاربران قرار می‌دهد و روز به روز بازی اصلی را پخته‌تر و بهتر از قبل می‌کند. ماشین‌های جدید و رایگان هم درادامه دراختیار تمام خریداران بازی قرار می‌گیرد و محتویات جدید بدون اجبار برای خرید season pass در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی project cars

بازیکنان تا امروز قادر به خرید ماشین Lykan Hypersport با قیمت ۳.۴ دلار هستند. از زمان عرضه بازی، تاکنون ۱۰ مسابقه جدید رایگان که توسط بازیکنان ساخته شده دراختیار کاربران قرار گرفته است و تا انتهای سال ۲۰۱۵ سیل عظیمی از محتویات رایگان دیگر دراختیار بازیکنان Project CARS قرار خواهد گرفت.

بازی Project CARS هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. درحالی که دو غول شبیه‌ساز بازی‌های مسابقه‌ای با نام Forza و Gran Turismo درانحصار پلتفرم‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن هستند، Project CARS به‌عنوان یک بازی مولتی‌پلتفرم نشان داد رقیب جدی این دو بازی انحصاری در سبک شبیه‌ساز رانندگی است. ما در زومجی به بررسی و تمجید این بازی پرداختیم و به آن نمره ۸ را اعطا کردیم.

در ادامه شما را به تماشای بررسی ویدیویی زومجی از بازی Project Cars دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p 

اگر تا امروز موفق به تجربه بازی Project CARS شدید، نظرات خود را در رابطه با این بازی و سیستم سازندگان آن برای خرید محتویات جدید و عرضه بسته الحاقی رایگان درمیان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده