// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

اعلام تاریخ انتشار بازی Wolfenstein: The Old Blood در آمریکای شمالی

بتسدا امروز رسما تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی Wolfenstein: The Old Blood  را که پیش‌درآمدی بر بازی Wolfenstein: The New Order است را اعلام کرد. این بازی بزودی و در تاریخ سی‌ام تیرماه (۲۱ جولای) در آمریکای شمالی عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی بتسدا نسخه‌ی فیزیکی بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. بازی Wolfenstein: The Old Blood اردیبهشت ماه به صورت دیجیتالی و فیزیکی در کشور‌های اروپایی عرضه شده بود. در این بازی ما بلازکویچ را در سال ۱۹۴۶ دنبال می‌کنیم. The Old Blood در دو ماموریت مختلف در باواریا روایت می‌شود. ماموریت اول بلازکویچ برای دزدیدن مشخصات مخفیگاه ژنرال دِتس‌هِد به قلعه‌ای نفوذ می‌کند و در ماموریت دوم نیز قهرمان داستان ما برای جستجو در رابطه با اطلاعاتی مهم به شهر ولف‌بِرگ می‌رود.

شما می‌توانید تمامی نکات The Old Blood‌ را به روایت سازندگان در سایت زومجی مطالعه کنید. بتسدا چندی قبل سیستم مورد نیاز این بازی برروی رایانه‌های شخصی را نیز منتشر شده بود. در همین راستا بتسدا تصاویر کاور نسخه‌ی فیزیکی این بازی را نیز منتشر کرد.

wolf_tob_3Dbox_XONE_PS4_01-1024x707.0

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده