// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵

بازی Skull and Bones به مدت یک هفته رایگان خواهد شد

شعبه سنگاپور شرکت یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرد که نسخه رایگان بازی Skull and Bones به‌مدت یک هفته در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

بازی Skull and Bones که با بازخورد‌های منفی بسیاری مواجه شد وارد، فصل دوم محتوای خود می‌شود؛ فصلی که میزبان دوقلوهای Hubac خواهد بود و بازیکن‌ها می‌‌توانند به نیروهای Comagnie Royale بپیوندند. در همین راستا شعبه کشور سنگاپور یوبیسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی رایگان این بازی در هفته جاری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این نسخه آزمایشی از تاریخ ۱۰ خرداد (۳۰ می) تا ۱۷ خرداد (۶ ژوئیه) در دسترس بازیکن‌های تمامی پلتفرم‌ها خواهد بود. نسخه‌ای که پلیرها می‌‌توانند در آن تجربه و میزان پیشرفت شخصیت خود را به بازی اصلی انتقال دهند؛ آن‌ها می‌توانند با خرید بازی، به تمامی آیتم‌ها و درصد تجربه‌ خود در این نسخه دسترسی داشته باشند. گیمرها می‌توانند امروز پیش‌از آغاز شدن مهلت تجربه رایگان بازی، این اثر را دریافت کنند.

بازی Skull and Bones هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است. این اثر باوجود دریافت بودجه‌ای عظیم در روند ساخت، نتوانسته است توجه بازیکن‌های بسیاری را به‌خود جلب کند؛ موقعیتی که براساس شایعات اسکال اند بونز در هنگام عرضه کمتر از یک میلیون بازیکن‌ داشته است. بااین‌وجود یوبیسافت ادعا می‌کند که این اثر توانسته است به دومین بازی پرمخاطب خود تبدیل شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده