نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲

بازی Call of Duty: Black Ops 6 رسما معرفی شد

پس از شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوان بالاخره استودیوی اکتیویژن به‌صورت رسمی نسخه بعدی سری Call of Duty تحت عنوان Call of Duty: Black Ops 6 را معرفی کرد.

مدتی می‌شود که صحبت و شایعات زیادی پیرامون بازی جدید Call of Duty شنیده می‌شود. چندی پیش بود که نام این نسخه از بازی و جزییاتی در مورد داستان و دورانی که روایت می‌کند، فاش شده بود. حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیوی اکتیویژن در حساب رسمی توییتر Call of Duty با انتشار تیزری به این شایعات واکنش نشان داد.

طبق صحبت‌های سازنده بازی نسخه ۲۰۲۴ مجموعه کالاف دیوتی یک بازی از سری Black Ops خواهد بود. شرکت اکتیویژن آن را به‌عنوان «فصل تاریک جدیدی» برای این سری توصیف و رسما نام آن را Call of Duty: Black Ops 6 اعلام کرده است.

دانلود از آپارات

طبق افشاگری‌ها و شایعات موجود، بازی Call of Duty: Black Ops 6 در دوران جنگ خلیج فارس جریان دارد و دارای یک کمپین جهان باز کامل است که توسط Raven Software توسعه یافته و تاریخ انتشار آن ماه اکتبر (مهر یا آبان) تعیین شده است. گزارش‌های اخیر همچنین ادعا می‌کنند که Call of Duty: Black Ops 6، به‌عنوان اولین بازی در این سری خواهد بود که از همان روز عرضه در اختیار کاربران سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

Xbox Games Showcase 2024 در روز یکشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و بلافاصله پس از آن شاهد دایرکت اختصاصی بازی Call of Duty: Black Ops 6 خواهیم بود که پیش از این نیز شایعه شده بود این دایرکت به بازی جدید کالاف دیوتی تعلق دارد و حالا این موضوع رسما تایید شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده