نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵

گیم پلی غیررسمی بازی شوتر Deadlock اثر استودیوی ولو فاش شد

پس از اینکه یک هفته پیش تصاویر و اطلاعاتی از بازی جدید ولو تحت عنوان Deadlock فاش شده بود، حال گیم‌پلی غیررسمی این بازی شوتر نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود یک هفته پیش بود که تصاویر و اطلاعات غیررسمی از جدیدترین پروژه استودیوی ولو تحت عنوان Deadlock فاش شد.

براساس اطلاعات و تصاویر غیررسمی موجود، بازی Deadlock میزبان رقابت‌های 6v6 است که بازیکن‌ها مشابه بازی اورواچ و سایر بازی‌های تیراندازی رقابتی، کنترل قهرمان‌هایی با توانایی‌های منحصربه‌فرد را به‌دست خواهند گرفت. براساس اطلاعات، این بازی از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه است. بازی Deadlock شامل گیم‌پلی بیش‌فعالانه، سریع و پرتنش است و مکانیسم‌هایی با ترکیب ویژگی‌های Dota 2 ،Team Fortress 2 ،Overwatch ،Valorant ،Smite و Orcs Must Die ارائه می‌کند.

با استناد به صحبت‌های تایلر مک‌ویکر که سابقه خوبی در فاش کردن پروژه‌های شرکت ولو دارد، اکنون بازی Deadlock در مرحله آلفا قرار دارد و صدها نفر آن را آزمایش و تست می‌کنند. حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی در فضای مجازی به‌صورت غیررسمی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی بازی Deadlock را نشان می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنم تا بیش‌از پیش با حال‌وهوای پروژه دردست ساخت ولو آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که احتمالا ویدیوی گیم‌پلی بازی Deadlock را مشاهده کردید، بازی از بعضی جهات از مکانیزم‌های بازی BioShock Infinite نیز الهام گرفته است. براساس اطلاعات موجود در این گیم‌پلی، بازی شامل ۱۹ کاراکتر و قهرمان است.

حال نوبت شما است تا درصورتیکه از طرفداران سری بازی‌های شوتر هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Deadlock را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده