// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

یوبیسافت برنامه‌های ویژه‌ای برای Ubisoft Forward دارد

چند بازی شرکت یوبیسافت ازجمله Assassin’s Creed Shadows و Star Wars Outlaws در مراسم یوبیسافت فوروارد به نمایش در می‌آیند.

شرکت یوبیسافت به‌زودی جزئیات بیشتری از بازی‌های آتی خود را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. این ناشر فرانسوی در گزارش درآمد سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ تأیید کرد که بازی Assassin’s Creed Shadows و بازی Star Wars Outlaws در رویداد Ubisoft Forward تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) حضور خواهند داشت.

دیگر آثار حاضر در این مراسم شامل Rainbow Six Mobile ،The Division Resurgence و XDefiant خواهند بود. با اینکه مشخص نیست که چه جزئیاتی در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرند، ظاهرا شاهد رونمایی ‎‌از گیم‌پلی اساسینز کرید شدوز خواهیم بود و در تاریخ ۲۳ خرداد (۱۲ ژوئن) نیز بازخوردهای خبرنگاران و سازندگان محتوا منتشر می‌شود.

ممکن است که تاریخ عرضه دو بازی رینبو سیکس موبایل و The Division Resurgence در رویداد یوبیسافت فوروارد اعلام شود. همچنین نظر به اینکه XDefiant هفته بعد منتشر می‌شود، شاید نقشه‌ها و کاراکترهای آتی این بازی معرفی شوند. یوبیسافت می‌تواند با نمایش Tom Clancy's The Division 3 و Assassin’s Creed Codename Hexe طرفدارها را غافل‌گیر کند. شاید هم جزئیاتی از Project U، بازی شوتر کو-آپ این شرکت منتشر شود.

techsiro Logo

مرجع قانونی و ارزان انواع گیفت کارت ها با تحویل آنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته و کد تخفیف ZOOMG. در سایت آی پینز (www.ipinz.ir)


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده