نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

زمان عرضه Assassin’s Creed Shadows لو رفت

جزئیات جدیدی از Assassin’s Creed Shadows نظیر تاریخ انتشار و بسته‌های الحاقی بازی به بیرون درز کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا زمان انتشار و جزئیات جدیدی از بسته‌های الحاقی بازی Assassin’s Creed Shadows فاش شده است. روز گذشته یوبیسافت اعلام کرد که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۵ مه) از اساسینز کرید شدوز رونمایی خواهد کرد؛ اثری که در گذشته با نام Assassin’s Creed Codename Red شناخته می‌شد.

با فاصله کوتاهی از انتشار این اطلاعیه گزارش شد که در بخش توضیحات تریلر پیش‌رو تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) برای عرضه Assassin’s Creed Shadows درج شده است. البته این تاریخ درحال‌حاضر از بخش توضیحات ویدیو حذف شده است. داده‌کاوی با نام Frax نیز ادعا کرد که به اطلاعاتی از بسته‌های الحاقی آتی بازی اساسینز کرید شدوز دست پیدا کرده است. این استخراج‌کننده داده نام بازی را اندکی پیش از رونمایی رسمی فاش کرده بود.

ظاهرا سیزن پس Assassin’s Creed Shadows با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد و شامل دو بسته الحاقی با قیمت ۲۵ دلار و ارز درون بازی تحت عنوان Helix می‌شود. علاوه‌براین دارندگان سیزن پس به یک خط داستانی با نام Origami Killer دسترسی پیدا می‌کنند. نسخه Ultimate پنج «امتیاز مهارت» را در اختیار خریداران قرار می‌دهد؛ درحالی‌که محتوای Thrown to the Dogs برای پیش‌خریدکننده‌های اساسینز کرید شدوز در نظر گرفته شده است.

اگر این موارد صحت داشته باشند، در زمان پخش تریلر رونمایی Assassin’s Creed Shadows تأیید خواهند شد. حساب توییتر پلی استیشن سایز اعلام کرد که طول تریلر معرفی اساسینز کرید شدوز ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه خواهد بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده