نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازی‌های Watch Dogs به خاطره‌ها می‌پیوندند؟

ظاهرا یوبیسافت به‌دنبال شکست تجاری Watch Dogs: Legion چندین بازی واچ داگز را لغو کرده است.

بازی Watch Dogs: Legion یک سقوط آزاد برای این مجموعه جهان-باز شرکت یوبیسافت بود؛ زیرا ایده «کنترل هر یک از کاراکترهای غیرقابل بازی» به نتیجه مورد انتظار نرسید، اما با گذشت چهار سال هنوز سؤالات زیادی درباره آینده واچ داگز وجود دارد. بااین‌حال ظاهرا گیمرها نباید حداقل به این زودی‌ها منتظر نسخه جدیدی از این مجموعه باشند.

همان‌طور که j0nathan، تولیدکننده محتوای متمرکز بر یوبیسافت ادعا می‌کند، کار بازی‌های Watch Dogs تمام شده است و دیگر نباید منتظر نسخه جدیدی از مجموعه بود. این تولیدکننده محتوا در پاسخ به سؤالی درباره تولید نسخه جدیدی از واچ داگز خاطرنشان کرد که این مجموعه کنار گذاشته شده است. ظاهرا یوبیسافت پس از شکست تجاری Watch Dogs: Legion تعدادی از پروژه‌های مربوط‌به واچ داگز ازجمله یک بازی بتل رویال را لغو کرده است.

هنوز معلوم نیست که آیا یوبیسافت قصد توسعه نسخه جدیدی از بازی Watch Dogs را دارد یا خیر، اما به‌نظر می‌رسد که این توسعه‌دهنده درحال‌حاضر برنامه‌های مهم‌تری دارد و به این مجموعه فکر نمی‌کند. با اینکه ظاهرا طرفدارها باید زمان زیادی را برای تجربه بازی دیگری از این مجموعه منتظر بمانند، فیلم واچ داگز در دست تولید قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده