نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

استقبال بی‌نظیر از بازی Fallout 76 ادامه دارد

بازی Fallout 76 پس از پخش سریال فال‌اوت توانست رکورد جدیدی را در زمینه تعداد بازیکن همزمان ثبت کند.

هفته گذشته بازی Fallout 76 رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن‌های همزمان در استیم به ثبت رساند و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رکورد قبلی خود را شکسته است. این بازی به‌عنوان آخرین نسخه مجموعه فال‌اوت پس از پخش اقتباس تلویزیونی تحسین‌شده Fallout با افزایش قابل‌توجه بازیکن‌ها مواجه شد. پایگاه Steamdb نشان می‌دهد که فال‌اوت ۷۶ با دستیابی به ۶۴ هزار و ۸۳ بازیکن همزمان در شنبه هفته جاری رکوردشکنی کرده است.

تعداد بازیکن‌های همزمان بازی Fallout 76 در استیم با فاصله کوتاهی پس از پخش سریال فال‌اوت به نزدیک ۴۰ هزار نفر رسید. البته این بازی در زمان عرضه اولیه تنها ازطریق لانچر Bethesda‘ دردسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و پس از گذشت دو سال به فروشگاه استیم راه پیدا کرد. امکان تجربه فال‌اوت ۷۶ به‌وسیله سرویس ایکس باکس گیم پس در کامپیوتر نیز وجود دارد؛ بنابراین تعداد کاربران بازی در استیم نشان‌دهنده کل بازیکن‌های پی‌سی نیست.

بازی Fallout 76 پس از عرضه میزبان به‌روزرسانی‌های زیادی بود که چندین لوکیشن پرطرفدار نظیر The Pitt را به‌همراه آوردند. شرکت آمازون اخیرا اعلام کرد که سریال Fallout برای فصل دوم تمدید شده است. پخش این اقتباس تلویزیونی باعث افزایش چشم‌گیر فروش بازی‌های فال‌اوت شده است؛ طوری‌که هفته قبل چهار بازی از این مجموعه در فهرست ۱۰ بازی پرفروش منطقه اروپا جای گرفتند و فال‌اوت ۷۶ در جمع بازی‌های محبوب استیم قرار دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده