نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶

تریلر جدید Stellar Blade سلاخی دشمنان را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر بازی Stellar Blade به نمایش کشتار دشمنان با مهارت‌های بتا اختصاص دارد.

استودیو Shift Up تریلر کوتاه و جدیدی از بازی اکشن Stellar Blade پخش کرد که مهارت‌های بتای متنوع Eve را به نمایش می‌گذارد. بااینکه مهارت‌های بتا برای بازیکن‌هایی که دموی رایگان بازی را تجربه کرده‌اند آشنا به‌نظر می‌رسند، اما تریلر پخش شده آن‌ها را در زمان سلاخی دشمنان به‌شکلی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز به تصویر کشیده است.

گیم‌پلی بازی Stellar Blade به گیمرها امکان می‌دهد پس از اجرای کمبوهای متوالی به‌سرعت از توانایی‌های منحصربه‌فرد خود استفاده کنند؛ برای مثال Shield Breaker برای اجرای یک کمبو دوگانه و روبه‌عقب برای ازبین‌بردن سپر دشمنان و Shockwave برای پرتاب چاقو به سمت دشمنان کاربرد دارند. همچنین بعضی‌از توانایی‌های مبارزه‌ای ایو، ضربه‌های منحنی گسترده‌ای برای ازبین‌بردن دسته‌جمعی دشمنان آزاد می‌کنند. علاوه‌براین امکان شارژ کردن برخی‌از قدرت‌های بتا برای افزایش قدرت ضربه‌ها وجود دارد.

بازیکن برای استفاده از قدرت‌های بتا نیاز به انرژی دارد و این انرژی ازطریق کشتن دشمنان یا ضربه زدن به آن‌ها کسب می‌شود. Eve درکنار مهارت‌های بتا، توانایی‌های دیگری ازجمله Lightning Rush برای نزدیک شدن به دشمن و حمله به او در اختیار دارد. بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده