// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شدند

با تایید شرکت سونی، سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شده‌اند و محتوای آنلاین این بازی دیگر در دسترس نیست.

کمتر از ۱۰ سال از عرضه بازی LittleBigPlanet 3 می‌گذرد و حالا سرورهای این بازی خاموش شده‌اند. شرکت سونی تایید کرد سرورهای این بازی که ابتدا ماه ژانویه امسال به‌طور موقت خاموش شده بودند، برای همیشه آفلاین خواهند شد. پس تمامی محتوای آنلاین این اثر روی پلی استیشن 4 شامل محتوای ساخته شده کاربران دیگر در دسترس نخواهند بود. البته تمامی محتواهای کاربرانی که قبلا دانلود شده‌اند و اکنون روی دستگاه نصب هستند، قابل تجربه است.

بازی LittleBigPlanet 3 همچنان به‌صورت آفلاین قابل بازی کردن خواهد بود و ویژگی‌های ساخت‌وساز آن هم در دسترس است. با اینکه بازیکنان می‌توانند برای این اثر مراحل جدید و دیگر محتوا را بسازند، اما امکان اشتراک آن با دیگر بازیکنان وجود نخواهد داشت. محتوای آفلاین مثل بخش کمپین هم همچنان قابل تجربه است.

بازی LittleBigPlanet 3 ساخته استودیو سومو دیجیتال ماه نوامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. در آن زمان مدیا مولکول، سازنده اصلی سری مشغول توسعه Dreams بود. البته سومو دیجیتال بعدا Sackboy: A Big Adventure، اسپین-آف سکوبازی سه‌بعدی این مجموعه را هم توسعه داده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده