نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰

تریلر Frostpunk 2 تحسین نسخه بتا توسط منتقدها را نشان می‌دهد

استودیو ۱۱ بیت تریلر جدیدی از بازی Frostpunk 2 را پخش کرد که تحسین نسخه بتا توسط منتقدها را نشان می‌دهد.

با اینکه Frostpunk 2 فاصله زیادی تا انتشار دارد، نسخه بتای بازی مورد تحسین منتقدها قرار گرفته است. استودیو ۱۱ بیت، سازنده بازی This War of Mine اخیرا از شروع بتای فراست‌پانک ۲ خبر داد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده تریلر جدیدی را برای نمایش نظر منتقدها درباره نسخه بتا به اشتراک گذاشته است. طرفدارها می‌توانند در بازه زمانی ۲۷ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۵ تا ۲۲ آوریل ۲۰۲۴) به تجربه این نسخه بپردازند.

بتای Frostpunk 2 دردسترس پیش‌خریدکنندگان نسخه دیلاکس قرار گرفته است و امکان تجربه حالت سندباکس Utopia Builder Preview را برای کاربران پی‌سی فراهم می‌کند. در این حالت بازیکن‌ها درکنار رویارویی با جناح‌های مختلف به مدیریت مقر خود در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از نسخه قبلی می‌پردازند؛ درحالی‌که سرمای استخوان‌سوز هنوز یک تهدید به‌حساب می‌آید. بتای فراست‌پانک ۲ برعکس نسخه نهایی تنها از زبان انگلیسی و چینی ساده پشتیبانی می‌کند.

بازی Frostpunk 2 اثری شهرسازی بقامحور است که گیمرها را به ۳۰ سال پس از ویرانی زمین بر اثر یک کولاک آخرالزمانی و تبدیل جهان به برهوتی خشک و یخی می‌برد و افراد بیشتری برای مدیریت و شهری با مقیاس بزرگ‌تر را دردسترس قرار می‌دهد. در این بازی باید با یک تهدید مرگبار تازه روبه‌رو شد: عطش سیری‌ناپذیر انسان برای دستیابی به قدرت. تصمیم‌های شما در فراست‌پانک ۲ تعیین می‌کنند که نهایتا چه کسی از این شرایط سربلند بیرون می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Frostpunk 2 در تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۳ (۲۵ جولای ۲۰۲۴) برای کامپیوتر منتشر می‌شود و از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه می‌یابد. این بازی در زمان نامعلوم دیگری دردسترس کاربران کنسول‌ها قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده