نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

زمان عرضه Darkest Dungeon 2 برای پلی استیشن اعلام شد

استودیو Red Hook با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Darkest Dungeon 2 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی نقش‌آفرینی روگ‌لایت نوبتی Darkest Dungeon 2 استودیو Red Hook نهایتا دردسترس کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد. سال گذشته این بازی تحسین‌شده پس از یک دوره Early Access طولانی برای کامپیوتر منتشر شد و اکنون استودیو رد هوک با انتشار پست جدیدی در بلاگ پلی استیشن از راه‌یابی این ویدیوگیم به پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۳ (۱۵ جولای ۲۰۲۴) خبر داد.

بازی Darkest Dungeon 2 در کنسول‌های پلی استیشن با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که مشابه نسخه کامپیوتر است. درحال‌حاضر بازیکن‌ها می‌توانند به‌سراغ پیش‌خرید بازی برای PS4 و PS5 بروند. باندل Oblivion با قیمت ۴۴.۹۹ دلار نیز قابل تهیه است که درکنار بازی پایه شامل بسته الحاقی The Binding Blade می‌شود.

در ماه مارس سال جاری Darkest Dungeon 2 در کشور برزیل برای پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شد که نشان از عرضه قریب‌الوقوع بازی برای سایر پلتفرم‌ها داشت. بااین‌حال تاکنون استودیو Red Hook سخنی از زمان انتشار نسخه‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ به میان نیاورده است. این توسعه‌دهنده اخیرا از کمپین مستقل Kingdoms رونمایی کرد که در انتهای سال جاری در قالب یک به‌روزرسانی رایگان به بازی اضافه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده