نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵

زمان انتشار Kingdom Come: Deliverance 2 لو رفت

رسانه IGN جزئیات بیشتری از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 را پیش از معرفی رسمی فاش کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه IGN جزئیات جدیدی از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 را پیش از معرفی رسمی فاش کرد. این رسانه ادعا کرد که کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در سال ۲۰۲۴ می‌توانند به تجربه این دنباله بپردازند، اما خبری از انتشار بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیست. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است.

مدتی قبل برخی از افشاگرهای خوش‌سابقه نظیر تام هندرسون و بیل‌بیل-کان ادعا کردند که استودیو Warhorse به‌زودی از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی خواهد کرد. رسانه Gematsu نیز در گزارش جدیدی اعلام کرد که چند هفته قبل یک ویدیو تبلیغاتی برای این بازی در شهر کوتنا هرا واقع در جمهوری چک فیلم‌برداری شده است.

خوشبختانه طرفدارها نباید زمان زیادی را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند؛ چراکه استودیو وارهورس رأس ساعت ۲۱:۳۰ امروز مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ (۱۸ آوریل ۲۰۲۴) از بازی در دست تولید خود رونمایی می‌کند. بازی Kingdom Come: Deliverance درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی تا ماه فوریه ۲۰۲۴ بیش از ۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت.

تصویر لورفته از بازی Kingdom Come: Deliverance 2


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده