// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵

بازی SteamWorld Heist 2 با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Image and Form Games همزمان با انتشار تریلری در رویداد Indie World، از بازی SteamWorld Heist 2 رونمایی کرد.

رویداد Indie World Showcase با نمایش بازی SteamWorld Heist 2 به پایان رسید؛ بازی‌ای که دنباله نسخه اول و در سبک استراتژیک و نوبتی بود محسوب می‌شود. نسخه دوم بازی در آب‌های آزاد جریان و ظاهری مشابه با دزدان دریایی دارد.

بازیکن‌ها در نقش کاپیتان لیوی اعضای تیم خود را در Carribea رهبری خواهند کرد؛ آن‌ها درگیر غارت کردن و دزدی‌های متفاوتی خواهند شد، اما در این حین به بررسی «تهدیدی مرموز» نیز خواهند پرداخت. گیم‌پلی این بازی مشابه با نسخه اول خواهد بود و پلیرها باید در موقعیت‌های مختلف با کمانه کردن شلیک‌های خود دشمنان را از بین ببرند. مبارزات دریایی و حرکت در جهان به وسیله کشتی نیز به این بازی اضافه شده است.

سیستم شغلی به شخصیت‌های مختلف اجازه می‌دهد تا بتوانند با استفاده از اسلحه‌ها و قابلیت‌های مختلف، سبک‌های قدرتمند جدیدی را خلق کنند. همچنین کلاه‌ها و آیتم‌های تزئینی زیادی برای این بازی در نظر گرفته شده است تا بازیکن‌ها بتوانند اعضای گروه خود را شخصی‌سازی کنند.

بازی SteamWorld Heist 2 در تاریخ ۱۸ مرداد (۸ اوت) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده