// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخ عرضه بازی روگ لایک لاک پشت‌ های نینجا مشخص شد

استودیو Super Evil Megacorp طی رویداد Nintendo Indie World از زمان عرضه بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

در سال‌های گذشته بازی‌هایی با سبک‌های مختلف از دنیای لاک پشت‌های نینجا منتشر شد. سال گذشته بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate که در سبک روگ‌لایک است معرفی و در ماه می برای Apple Arcade عرضه شد. اکنون استودیو Super Evil Megacorp طی رویداد Nintendo Indie World‌ اعلام کرد که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

این استودیو همزمان با انتشار تریلری از تاریخ عرضه Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate برای نینتندو سوییج رونمایی کرد. این بازی ماجراجویی لاک پشت‌های نینجا که شامل رافائل، مایکل‌ آنجلو، لئوناردو و داناتلو می‌شود برای نجات استاد اسپلینتر را به تصویر می‌کشد. هر چهار لاکپشت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهند بود و نحوه مبارزات آن‌ها با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate به‌صورت انحصار زمانی در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی از عرضه بازی روی کنسول یاد شده یا فاصله زمانی تا عرضه روی پلتفرم‌های دیگر اعلام و مشخص نشده است.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده