نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

زمان برگزاری تست سرورهای بازی XDefiant اعلام شد

شرکت یوبیسافت از برگزاری یک دوره تست سرور برای بازی شوتر اول-شخص XDefiant خبر داد.

یوبیسافت در میان تأخیرها و انتشار شایعاتی از مشکلات توسعه XDefiant از برگزاری یک دوره تست سرور برای این بازی شوتر رقابتی خبر داد. تست سرورها رأس ساعت ۲۰:۳۰ جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ به‌وقت ایران آغاز می‌شود و تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر خواهد بود. اکنون پیش-دانلود شروع شده است و همه بازیکن‌ها امکان شرکت در تست سرورها را خواهند داشت.

کسانی که در این تست سرورها شرکت می‌کنند، پاداش‌هایی را برای استفاده در زمان عرضه نسخه نهایی دریافت می‌کنند. شرکت در این تست پوسته سلاح MP5 Shamrock را پاداش می‌دهد؛ درحالی‌که تجربه تیمی بازی پوسته سلاح M9 Ember را در اختیار می‌گذارد. بازیکن‌ها با رسیدن به سطح ۱۸ سه Weapon XP Booster را دریافت خواهند کرد.

هنوز زمان انتشار XDefiant اعلام نشده است، اما دوره تست سرورها «اطلاعاتی مهم» را در اختیار توسعه‌دهنده‌ قرار می‌دهد تا برای انتشار بازی آماده شود. طرفدارها باید در آینده نزدیک منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه باشند. این بازی شوتر اول-شخص رایگان در ابتدا برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | آیکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود و سپس به ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راه خواهد یافت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده