نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰

یوبیسافت به انتقاد گیمرها از مأموریت انحصاری Star Wars Outlaws پاسخ داد

شرکت یوبیسافت به بازخوردهای منفی اخیر درباره مأموریت‌ انحصاری نسخه‌های گران‌تر بازی Star Wars Outlaws واکنش نشان داد.

استودیو Massive Entertainment توانست با پخش تریلر اخیر بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز Star Wars Outlaws توجه بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کند. بااین‌حال خبر انحصاری‌بودن مأموریت Jabba’s Gambit برای خریداران نسخه‌های گران‌تر بازی بازخوردهای منفی گیمرها را به‌همراه داشت و افراد بسیاری به الزام بازیکن‌ها برای خرید سیزن پس جهت دسترسی به این مأموریت اعتراض کردند.

یکی از نمایندگان یوبیسافت در پاسخ به این بازخوردها به رسانه پی‌سی گیمر گفت: «برای شفاف‌سازی موضوع باید بگویم که شخصیت جابای هات و کارتل او یکی از سازمان‌های تبهکار اصلی در داستان Star Wars Outlaws هستند و بخشی از تجربه تمام بازیکن‌ها بدون توجه به نسخه خریداری‌شده خواهند بود. بااین‌حال Jabba’s Gambit یک مأموریت اختیاری و اضافی با محوریت کارتل Hutt است که کی و نیکس در ماجراجویی خود در منطقه Outer Rim با آن مواجه می‌شوند. این مأموریت دردسترس خریداران سیزن پس و نسخه‌های ویژه بازی قرار می‌گیرد.»

شرکت یوبیسافت تایید کرد که Jabba’s Gambit تنها مأموریت با محوریت Jabba the Hutt نخواهد بود و بازیکن‌ها می‌توانند انتظار مأموریت‌های بیشتری از جانب این رئیس باند خلافکاری بدنام را داشته باشند. علاوه‌براین تایید شده است که بعضی از سیاره‌های بازی به اندازه دو تا سه منطقه از بازی Assassin’s Creed Odyssey وسعت دارند. بازیکن‌ها می‌توانند از برخی شهرها نظیر Mirogana دیدن کنند که به‌جای وسعت، تراکم بیشتری دارند.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگست ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده