نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Hollow Knight: Silksong به‌زودی عرضه می‌شود

رده‌بندی سنی بازی Hollow Knight: Silksong در استرالیا احتمالا نشان از عرضه قریب‌الوقوع بازی دارد.

با اینکه جزئیات زیادی از بازی Hollow Knight: Silksong استودیو تیم چری در دست نیست، اتفاقات اخیر احتمالا نشان از تغییر این وضع در آینده نزدیک دارد. مدتی قبل این بازی اکشن-ماجراجویی مترویدوانیا به فروشگاه ایکس باکس راه پیدا کرد و توسط سازمان ESRB در آمریکای شمالی و سازمان GRAC در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Hollow Knight: Silksong در استرالیا رده‌بندی سنی شده است. نظر به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا نزدیک به زمان انتشار انجام می‌شود، این احتمال وجود دارد که استودیو تیم چری در آینده نه‌چندان دور از زمان عرضه بازی رونمایی کند. شاید این توسعه‌دهنده بخواهد جزئیات بیشتری از این بازی را در رویدادهای تابستانی نظیر Xbox Games Showcase یا Summer Game Fest به اشتراک بگذارد.

بازی Hollow Knight: Silksong در زمان عرضه دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. کاربران سرویس اشتراکی گیم پس نیز می‌توانند بدون هزینه‌ی اضافی از همان روز نخست عرضه به تجربه بازی بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده