نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

بازی One Piece Odyssey راهی پلتفرم‌های بیشتری می‌شود

شرکت‌های بندای نامکو و ILCA از زمان انتشار بازی One Piece Odyssey برای نینتندو سوییچ پرده برداشتند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی نقش‌آفرینی نوبتی One Piece Odyssey شرکت‌های Bandai Namco و ILCA برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی در سال گذشته برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شد و اکنون بندای نامکو از زمان راه‌یابی این ویدیوگیم به کنسول هیبریدی نینتندو پرده برداشته است. این نسخه در تاریخ ۴ مرداد (۲۵ جولای) در ژاپن و در تاریخ ۵ مرداد (۲۶ جولای) در دیگر مناطق جهان عرضه می‌شود.

نسخه دیلاکس بازی One Piece Odyssey دردسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت؛ بنابراین بازیکن‌ها درکنار بازی پایه می‌توانند به تجربه بسته الحاقی Reunion of Memories نیز بپردازند که در ماه مه ۲۰۲۳ منتشر شد. تکمیل این بسته الحاقی بسته به میزان تعامل گیمرها با محتویات حدود ۵ تا ۶ ساعت به طول می‌انجامد. گیمرها برای تجربه خط داستانی و محتویات این بسته الحاقی ابتدا باید خط داستانی اصلی بازی را به پایان برسانند.

بازی One Piece Odyssey داستانی بدیع را روایت می‌کند که با همکاری ائیچیرو اودا، خالق مانگای وان پیس نوشته شده است. وقایع این بازی در طول سفر دریایی مانکی دی.لوفی و دزدان دریایی کلاه حصیری در امتداد اقیانوس Grand Line رخ می‌دهد. این بازی درحال‌حاصر در پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است و به‌زودی در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده