نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸

نسخه‌های گران‌تر بازی Star Wars Outlaws ماموریتی انحصاری دارند

خریداران نسخه‌های گلد و آلتیمیت بازی Star Wars Outlaws به یک مأموریت جذاب و انحصاری دسترسی خواهند داشت.

طبق توضیحات ارائه شده در وب‌سایت Star Wars Outlaws، سیزن پس بازی شامل دو بسته الحاقی بزرگ و آیتم‌های تزئینی خواهد بود. علاوه‌براین سیزن پس در زمان عرضه یک مأموریت انحصاری به‌نام Jabba’s Gambit را شامل می‌شود که بازیکن‌ها از روز اول می‌توانند به تجربه آن بپردازند. یوبیسافت در توضیح این مأموریت ویژه توضیح داده است: «درست زمانی‌که Kay در حال جمع‌آوری خدمه برای سرقت Canto Bight است، ماموریتی از طرف جابا دریافت می‌کند. این مأموریت مربوط‌به بدهی ND-5 به Jabba است و کی باید این بدهی را وصول کند.»

همان‌طور که در توضیحات وب‌سایت Star Wars Outlaws آمده است، مأموریت Jabba’s Gambit انحصارا ازطریق سیزن پس در دسترس قرار می‌گیرد؛ بنابراین خریداران نسخه معمولی بازی با قیمت ۷۰ دلار نمی‌توانند آن را تجربه کنند. درعوض خریداران نسخه گلد با قیمت ۱۰۹ دلار و نسخه آلتیمیت با قیمت ۱۲۹ دلار می‌توانند به محتوای سیزن پس دسترسی داشته باشند و مأموریت Jabba’s Gambit را از روز اول عرضه تجربه کنند.

شروع ماجراجویی‌های کی وس در بازی Star Wars Outlaws

درحال‌حاضر استفاده از سیزن پس برای ارائه محتوای جدید و اختیاری پس از عرضه بازی‌ها به موضوعی رایج تبدیل شده است و به‌نظر می‌رسد بازیکن‌ها ماهیت آن را پذیرفته‌اند. این سیستم به توسعه‌دهنده امکان می‌دهد پس از انتشار یک بازی با عرضه محتوای تازه و اختیاری از آن پشتیبانی کند و بازیکن‌ها می‌توانند محتوای الحاقی را به‌صورت جداگانه و دلخواه خریداری کنند.

بااین‌وجود تصمیم ناشر Star Wars Outlaws جهت دریافت هزینه اضافی برای ماموریتی که از روز اول عرضه در بازی قرار دارد، چندان قابل قبول نیست. درواقع مشروط کردن تجربه یک مأموریت به خرید سیزن پس و تبلیغ آن به‌عنوان «مأموریت انحصاری روز اول عرضه» برای بازیکن‌هایی که قیمت کامل ۷۰ دلاری بازی را پرداخت می‌کنند و انتظار دارند به تمام محتوای بازی دسترسی داشته باشند، خوشایند نخواهد بود.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور (۳۰ اوت) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده