// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵

بازی Star Wars Outlaws شامل گروه‌های تبهکاری زیادی می‌شود

کارگردان Star Wars Outlaws در جدیدترین مصاحبه خود به تشریح اهداف و انگیزه‌های جناح‌های مختلف بازی پرداخت.

استودیو Massive Entertainment با توسعه Star Wars Outlaws قصد دارد تا بهترین تجربه تبهکارانه دنیای جنگ ستارگان را ارائه دهد؛ براین‌اساس کی وس، شخصیت اصلی بازی (به‌همراه نیکس، کاراکتر همراهش) با جناح‌های مختلفی دیدار خواهد داشت که بخش اعظم آن‌ها را سازمان‌های جنایتکار تشکیل می‌دهد.

نمایش‌های بازی تاکنون روی سازمان‌های تبهکاری موجود در جنگ ستارگان تمرکز داشتند. اکنون جولین گرایتی، کارگردان Star Wars Outlaws جزئیات بیشتری از این جناح‌ها، محل استقرار و انگیزه آن‌ها را منتشر کرد. گروه‌های مختلفی مانند Hutts ،Pykes و Crimson Dawn در بازی وجود دارند که برای طرفداران جنگ ستارگان آشنا خواهند بود. جناح‌های جدیدی مثل «گروه آشیگا» نیز زیر نظر سازندگان اصلی جنگ ستارگان به این بازی اضافه خواهند شد.

جولین گرایتی در این‌باره اظهار داشت: «ما سعی کردیم تا موقعیت مناسبی به‌عنوان مقر اصلی فعالیت‌های یک جناح را پیدا کنیم. برای مثال توشارا، یک قمر که با اعضای استودیو Lucasfilm Games خلق کردیم، قلمرو گروه Pyke است؛ گروهی متشکل از جنگ‌سالارهای بی‌رحم که به قاچاق می‌پردازند و به مسیرهای تبادل قاچاق علاقه دارند.

جابای هات که یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه است، مسئولیت رهبری گروه Hutt مستقر در سیاره تاتویین را برعهده دارد. آن‌ها بسیار بی‌رحم هستند و ظاهر و باطن‌شان یکی است، اما بیشتر در تاتویین حضور دارند. شما با گروه Crimson Dawn نیز ملاقات خواهید کرد که تقریبا در همه مناطق حضور دارند. جناح Ashiga Clan که خاندانی قدیمی مستقر در سیاره Kijimi است، قصد دارد قلمرو خود را گسترش دهد.»

گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Star Wars Outlaws

جولین گرایتی در ادامه از سیستم شهرت و آوازه در بازی Star Wars Outlaws سخن گفت؛ سیستمی که همزمان با همکاری بازیکن‌ها با گروه‌‌های مختلف، نتیجه‌‌های مثبت و منفی بسیاری را برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور (۳۰ اوت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده