نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Fallout 4 با افزایش چشم‌گیر کاربران استیم مواجه شد

بازی Fallout 4 پس از پخش سریال تحسین‌شده فال‌اوت به ۳۵ هزار بازیکن همزمان در استیم دست یافت.

بازی Fallout 4 یکی از محبوب‌ترین آثار نقش‌آفرینی شرکت بتسدا به‌شمار می‌آید که با گذشت تقریبا ۹ سال از انتشار هنوز کاربران زیادی دارد. مجموعه فال‌اوت اخیرا با پخش یک اقتباس تلویزیونی از شبکه آمازون پرایم ویدیو به مخاطبان بیشتری معرفی شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این نمایش باعث افزایش محبوبیت فال‌اوت ۴ شده است. با استناد به پایگاه SteamDB، این بازی در روز گذشته بیش از ۲۴ هزار کاربر همزمان داشت.

با اینکه Fallout 4 روزانه میزبان هزاران بازیکن از سراسر جهان است، این دستاورد بزرگی برای بازی به‌حساب می‌آید. درواقع این بیشترین تعداد بازیکن همزمان بازی از سال ۲۰۱۸ است که نشان از افزایش محبوبیت فال‌اوت ۴ پس از پخش اقتباس تلویزیونی مجموعه دارد. این نمایش نظر بسیاری از بینندگانی را جلب کرد که معمولا به‌سراغ تجربه آثار نقش‌آفرینی نمی‌روند. اکنون زمان مناسبی برای تهیه بازی است؛ زیرا با قیمت ۵ دلار به فروش می‌رسد.

اسناد لورفته از مایکروسافت نشان می‌دهند که ۲۵ میلیون نسخه از بازی Fallout 4 تا سال ۲۰۲۰ به فروش رسیده است. بازی فال‌اوت ۴ در ماه نوامبر ۲۰۱۵ دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و در ۲۴ ساعت نخست عرضه ۷۵۰ میلیون دلار فروش داشت. این بازی اکشن نقش‌آفرینی از زمان انتشار میزبان تعدادی بسته‌ الحاقی پولی نظیر محتوای داستانی Far Harbor و Nuka World درکنار محتوای خلق‌شده توسط کاربران در بخش Creation Club بوده است.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده