نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

نینتندو مدیر سابق پلی استیشن را به خدمت گرفت

نینتندو مدیری باتجربه را برای تقویت تیم مدیریت ثرد-پارتی خود استخدام کرده است.

جیو کورسی، یکی از مدیران باتجربه و کهنه‌کار صنعت بازی‌های ویدیویی در حساب توییتر خود اعلام کرد که به شرکت نینتندو پیوسته است تا در تیم مدیریت دارایی ثرد-پارتی AAA این شرکت مشغول به فعالیت شود. هنوز موقعیت شغلی دقیق این مدیر مشخص نیست، اما او در بیانیه خود خاطرنشان کرد که به تیم‌های بزرگ ثرد-پارتی کمک می‌کند تا بازی‌های شگفت‌انگیز خود را به پلتفرم‌های بازی نینتندو بیاورند.

با اینکه کنسول نینتندو سوییچ نسبت‌به سایر پلتفرم‌های نینتندو از پشتیبانی بهتر آثار ثرد-پارتی برخوردار بود، این موضوع اغلب به‌عنوان پاشنه آشیل نینتندو شناخته می‌شود. حال باتوجه‌به اینکه انتظار می‌رود کنسول جدید نینتندو در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ عرضه شود، پیوستن کورسی به تیم ثرد-پارتی شرکت می‌تواند طرفداران را برای تجربه‌های آینده خوشبین‌ کند؛ به‌خصوص که گزارش‌ها نشان می‌دهند کنسول نسل آینده نینتندو از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره خواهد برد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که درحال‌حاضر بازی‌های مختلفی برای جانشین نینتندو سوییچ در دست تولید قرار دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به بازی Persona 6، بازی Persona 3 Reload، بازی Metaphor: ReFantazio، بازی Crazy Taxi، بازی Jet Set Radio، بازی Monster Hunter Wilds و بازی Far Cry 7 اشاره کرد.

کورسی پیش از پیوستن‌ به نینتندو در استودیو Iron Galaxy به‌عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات مشغول به فعالیت بود و پیش‌‌تر مدیریت انتشارات و توسعه تجارت Illfonic را برعهده داشت. همچنین او بیش از ۶ سال در پلی استیشن مشغول به کار بود و بیشتر این دوران را به‌عنوان مدیر بخش روابط ثرد-پارتی گذراند. کورسی در بومی‌سازی و عرضه بازی‌های یاکوزا و پرسونا در غرب نقشی کلیدی ایفا کرده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده