نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۵

بازی Maneater بیش از ۱۴ میلیون نسخه فروخته است

بازی اکشن نقش‌آفرینی Maneater تاکنون بیش از ۱۴ میلیون نسخه روی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر فروش داشته است.

اولین‌بار در جریان کنفرانس خبری پی‌سی گیمینگ شو در نمایشگاه E3 2019 بود که از یک بازی متفاوت رونمایی به‌عمل آمد. بازی Maneater با قراردادن بازیکن در نقش یک کوسه خشمگین در یک دنیای جهان-باز، تجربه جالب و منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است. این بازخورد مثبت در آمار فروش بازی نیز بازتاب داشته است و تاکنون شاهد استقبال قابل قبولی از سوی کاربران پلتفرم‌های مختلف بودیم.

استودیوی Tripwire Interactive، سازنده Maneater، در یک بیانیه مطبوعاتی با محوریت وضعیت فروش بازی، متیو لوپیلاتو، مدیرعامل جدید شرکت را معرفی کرد. به‌این‌ترتیب الن ویلسون، مدیرعامل سابق استودیو نیز به مقام معاونت رسید. بازی Maneater از زمان عرضه‌ در سال ۲۰۲۰، بیش از ۱۴ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. این اولین‌بار است که آماری از فروش این بازی shaRkPG (همان‌طور که تریپ‌وایر از بازی یاد می‌کند) منتشر می‌شود.

بازی Maneater

در بازی Maneater کنترل یک کوسه جوان را در دست می‌گیرید که هنوز تجربه زیادی در کشتن و خوردن آدم‌ها و حیوانات دریایی ندارد. زمانی‌که به خوردن و کشتن ادامه دهید، رفته‌رفته بزرگ‌تر می‌شوید و مهارت‌ها و قابلیت‌های خاصی هم برای شما در نظر گرفته می‌شود. برای مثال، دندان‌های تیزتری دریافت می‌کنید. این بازی در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی قابل تجربه است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده