// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

بازی Star Wars Outlaws فاقد یک ویژگی رایج آثار جهان-باز است

در بازی Star Wars Outlaws برخلاف سایر آثار جهان-باز یوبیسافت نیازی به صعود از برج‌ها برای نمایش نقاط تاریک نقشه ندارید.

وقتی شرکت یوبیسافت نزدیک به ۱۵ سال پیش از برج‌ها در بازی‌های جهان-باز رونمایی کرد، این ایده بسیار جذاب بود، اما پس از استفاده از این ایده در تمام آثار جهان-باز خود، این مکانیزم تکراری شد. درعین‌حال دیگر سازندگان هم از آن استفاده کردند تا درنهایت امروزه این ایده دیگر چندان جالب نباشد. اما بازی جهان‌باز بعدی این شرکت شامل این برج‌ها نخواهد شد.

بازی Star Wars Outlaws از استودیو Massive Entertainment، سازنده The Division اولین بازی کاملا جهان-باز مجموعه جنگ ستارگان است، اما در آن برج‌هایی برای آزادسازی مناطق جدید نقشه، یافتن فعالیت‌ها و رفع نقاط تاریک نقشه حاضر نیستند. این امر توسط جولیان گرایتی، کارگردان خلاق بازی در گفت‌وگو با برایاد شیا از رسانه گیم اینفورمر تایید شد.

برایاد شیا در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «من بی‌واسطه از کارگردان خلاق بازی پرسیدم که آیا برج‌هایی برای صعود در بازی وجود دارند که نقاط تاریک نقشه قابل مشاهده کنند و او پاسخ منفی داد.» شیا در توئیت دیگری تایید کرد که نقاط تاریک نقشه هم به‌طور خودکار هنگام کاوش از بین خواهند رفت.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور (۳۰ اوت) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده