// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Remnant 2 اعلام شد

استودیو Gunfire Games و شرکت Arc Games با پخش تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Forgotten Kingdom بازی Remnant 2 رونمایی کردند.

بسته الحاقی The Forgotten Kingdom محتوای پولی بعدی بازی Remnant 2 خواهد بود. استودیو Gunfire Games‌ و شرکت Arc Games با پخش تریلر جدیدی از این بسته الحاقی رونمایی و تاریخ عرضه آن را اعلام کردند. این محتوای جدید بازیکن‌ها را برای بررسی‌کردن یک قبیله ازیادرفته به دنیای Yaesha بازمی‌گرداند.

گیمرها در خط داستانی این بسته الحاقی به کاوش در منطقه جدیدی از زیست‌بوم می‌پردازند و با لیدوسا، روح باستانی سنگی و مخلوقاتش دست‌وپنجه نرم می‌کنند. همچنین علاوه‌بر سیاه‌چاله‌های تازه، کلاس جدیدی با نام Invoker به بازی اضافه خواهد شد؛ کلاسی که با بهره‌گیری از قدرت ارواح طبیعت در Yaesha به مسیر خود ادامه خواهد داد. تریلر بعدی بازی با محوریت این کلاس، جزئیات بیشتری از قابلیت‌های اینوکر را به نمایش خواهد گذاشت. این بسته الحاقی سلاح‌ها، ماد‌ها، حلقه‌ها، طلسم‌ها، باس‌ها و دشمنان منحصربه‌فردی را شامل می‌شود.

بسته الحاقی Remnant 2: The Forgotten Kingdom با قیمت ۹/۹۹ دلار در تاریخ ۴ اردیبهشت (۲۳ آوریل) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این محتوا در باندل بسته‌های الحاقی بازی نیز گنجانده شده است که با قیمت ۲۴/۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده