نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵

تریلر Hyper Light Breaker مبارزه با دشمن سرسختی را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر بازی Hyper Light Breaker مبارزه با مینی‌باس Flame Wizard را به نمایش می‌گذارد.

بازی Hyper Light Breaker جدیدترین محصول استودیو Heart Machine به‌حساب می‌آید که وقایع بازی تحسین‌شده Hyper Light Drifter را ادامه خواهد داد. بازیکن‌ها در این بازی با انواع دشمنان و باس‌های قدرتمند می‌جنگند و برای رسیدن به Abyss King باید از انواع زیست‌بوم‌های فانتزی با تهدیدهای مختلف عبور کنند. اکنون تیم سازنده با پخش تریلر جدیدی رویارویی بازیکن با یک مینی‌باس قدرتمند به نام Flame Wizard را به نمایش گذاشت.

همان‌طور که از نام این دشمن مشخص می‌شود، مینی‌باس Flame Wizard می‌تواند شعله‌های آتش را به سمت قهرمان‌های بازی پرتاب کند یا آن‌ها را در تله‌های سوزان به دام بیندازد. با اینکه بازیکن می‌تواند این دشمن را از سر راه خود بردارد، تریلر تازه از این دشمنان به‌عنوان «تهدیدی فناناپذیر» یاد می‌کند. علاوه‌براین امکان حضور چند باس به‌صورت همزمان در محیط‌های بازی وجود دارد که دراین‌صورت بازیکن‌ها را حسابی به چالش خواهند کشید.

هنوز مشخص نیست که چگونه باس‌ها و دشمنان با همکاری یکدیگر به مبارزه با بازیکن می‌پردازند، اما تایید شده است که شکست آن‌ها برای بازیکن پاداش‌های ارزشمند و غنایم کمیابی به‌همراه خواهد داشت. بازی Hyper Light Breaker تابستان ۲۰۲۴ به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم دردسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده