نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Slay The Spire 2 با پخش تریلر جذابی معرفی شد

استودیو Mega Crit Games با پخش تریلر جدیدی از بازی Slay The Spire 2 رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Mega Crit Games از بازی Slay The Spire 2 رونمایی کرده است. در شوکیس Triple-I Initiative استودیو مگا کریت با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که طرفدارها باید در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ منتظر عرضه دنباله بازی تحسین‌شده Slay The Spire به‌شکل Early Access برای کامپیوتر باشند.

با اینکه هنوز انتشار Slay The Spire 2 برای کنسول‌ها تأیید نشده است، چندان دور از ذهن نیست که این دنباله همان رویکرد نسخه اول را در پیش بگیرد و پس از کامپیوتر به سایر پلتفرم‌ها راه یابد. نظر به اینکه این بازی در سال ۲۰۲۵ به‌دست کاربران پی‌سی می‌رسد، نمی‌دانیم که کاربران کنسول‌ها تا چه زمانی باید برای تجربه این نسخه منتظر بمانند.

بازی Slay the Spire در ماه نوامبر ۲۰۱۷ به‌شکل دسترسی زودهنگام برای کامپیوتر منتشر شد و نسخه کامل در ماه ژانویه ۲۰۱۹ از راه رسید. نسخه‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان این بازی در انتهای همان سال روانه بازار شدند؛ درحالی‌که کاربران آیفون در سال ۲۰۲۰ و کاربران اندروید در سال ۲۰۲۱ توانستند این بازی را تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Slay the Spire ترکیبی از بازی‌های کارتی دارای مکانیسم دِک بیلدینگ (Deck-Building) و بازی‌های نقش‌آفرینی در سبک روگ‌لایک است که نه‌تنها با تحسین منتقدها مواجه شد، بلکه در زمینه تجاری نیز بسیار موفق عمل کرد.  


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده