نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲

بازی جدید شاهزاده ایرانی از سازنده‌های Dead Cells معرفی شد

استودیو Evil Empire از بازی The Rogue Prince of Persia در مجموعه شاهزاده ایرانی رونمایی کرد.

اخیرا شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه به‌زودی شاهد معرفی نسخه جدیدی از مجموعه محبوب شاهزاده ایرانی خواهیم بود و حال این شایعه به حقیقت پیوسته است. استودیو Evil Empire که سابقه کار روی بازی Dead Cells را دارد، دقایقی پیش از بازی The Rogue Prince of Persia رونمایی کرد که بازگشتی سریع‌تر از انتظار برای پرنس آو پرشیا به‌حساب می‌آید.

استودیو Evil Empire پس از عرضه بازی Dead Cells تأسیس شد و اعضای آن مشغول ساخت محتوای جدید و اضافی برای دد سلز شدند که نتیجه آن چندین آپدیت و DLC معروف کسلوینیا این بازی بود. Motion Twin، استودیو اصلی سازنده دد سلز هم در حال حاضر مشغول کار روی پروژه‌های دیگری است.

بازی The Rogue Prince of Persia تقریبا یک ماه دیگر و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به شکل ارلی اکسس ازطریق استیم منتشر می‌شود و هنوز زمان عرضه نسخه نهایی آن و پلتفرم‌های مقصد احتمالی دیگر مشخص نیست. تریلر بازی با صحنه‌های سینمایی آغاز می‌شود که در آن شاهد فرار شخصیت شاهزاده از تیرباران دشمنان هستیم و در انتهای تریلر هم بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نمایش داده می‌شود. روند بازی شباهت زیادی به دد سلز دارد و باید انتظار اثری با المان‌های مترویدوینیا را داشته باشیم؛ البته که فضاسازی بازی، حداقل در بخش‌های موجود در تریلر، بسیار روشن‌تر و رنگارنگ‌تر از دد سلز به‌نظر می‌رسد.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده