نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر Star Wars Outlaws یاغی‌گری کی وس را نشان می‌دهد

یوبیسافت درکنار پخش جدیدترین تریلر داستانی Star Wars Outlaws، تاریخ عرضه بازی را اعلام کرد.

شرکت یوبیسافت و استودیو Massive Entertainment به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Star Wars Outlaws را پخش کردند که نگاهی عمیق‌تر به جهان و روایت بازی را ارائه می‌دهد. علاوه‌براین به‌صورت رسمی تایید شد که بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ اوت ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

در تریلر جدید بازی شخصیت اسلیرو، رئیس گروهی از تبهکاران را می‌بینیم که مخفیانه با سازمان‌های جنایتکار زیرزمینی دیگر ازجمله Pykes ،Crimson Dawn و Hutts ملاقات می‌کند. با‌توجه‌به اینکه نیروهای امپراتوری درگیر جنگ و سرکوب شورشی‌ها هستند، فرصت مناسبی برای تبهکاران ایجاد شده است تا به جنایت‌های مختلف بپردازند و از عصر طلایی خود لذت ببرند. دراین‌میان کی وس، شخصیت اصلی بازی تمایل دارد تا یک شرور یاغی باقی بماند و به ماجراجویی آزاد خود ادامه دهد. البته شرارت‌های کی وس بارها باعث خشم تبهکاران دیگر ازجمله Jabba the Hutt خواهد شد.

در ادامه تریلر جدید Star Wars Outlaws می‌توانیم ماجراجویی‌های کی وس را در مأموریت‌های مختلف ببینیم. او در یکی از مأموریت‌ها باید مخفیانه وارد عمارت اسلیرو شود تا گنج او را بدزدد، اما با صحنه‌ای مواجه می‌شود که احتمالا به Han Solo مربوط است. همچنین بخش‌هایی از سفر شخصیت اصلی به Outer Rim و مأموریت‌های شکار را می‌بینیم که بار دیگر او را به ملاقات اسلیرو می‌فرستند.

استودیو مسیو اینترتینمنت تایید کرد که بازی Star Wars Outlaws چندین سیاره مختلف دارد که وسعت هر کدام به‌اندازه دو تا سه منطقه در بازی Assassin’s Creed Odyssey خواهد بود. علاقه‌مندان به این بازی هم‌اکنون می‌توانند پیش‌خرید خود را ثبت کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده