نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶

سازنده God of War برای بازی جدیدی نیرو استخدام می‌کند

استودیوی سانتا مونیکا، توسعه‌دهنده بازی‌های God Of War برای ۲۴ موقعیت شغلی جدید در پروژه پیش روی این شرکت، آگهی استخدامی منتشر کرد.

استودیوی سانتا مونیکا آگهی استخدامی جدیدی را برای ۲۴ موقعیت شغلی در وبسایت مشاغل سونی منتشر کرده است که برای پروژه جدید این شرکت در نظر گرفته شدند. این پروژه که در زمان ثبت این خبر هنوز به‌صورت کامل معرفی نشده است، نیازمند جذب نیروی جدید در بخش داستان نویسی، انیمیشن، طراحی سیستم مبارزات، طراحی کاراکتر، تهیه کننده فنی ارشد، برنامه‌نویس ابزار و موارد دیگر است.

نکته‌ی جالب توجه در میان توضیحات مربوط‌به این مشاغل به چشم می‌خورد، اشاره به اولویت تجربه بازی‌های God of War و God of War Ragnarok در تعریف وظایف طراح ارشد سیستم مبارزات بازی است. این می‌توان به معنای آن باشد که بازی جدیدی از مجموعه God of War در دست ساخت است. در این توضیحات نوشته شده است که «متقاضیانی که در طراحی مبارزات، سیستم‌ها، مکانیزم‌ها و دشمنان بازی‌های God of War 2018 و God of War Ragnarok تسلط کامل داشته باشند، در اولویت قرار دارند.»

اواخر سال ۲۰۲۳ بود که مشخص شد استودیوی سانتا مونیکا یک کارگردان روایت داستای جدید به‌نام بانی جین ماه را به تیم خود اضافه کرده است که قبلاْ همین مسئولیت را در مجموعه Gears of War برعهده داشت.

کریتوس شخصیت اصلی بازی God Of War

درحال حاضر هیچ جزئیاتی از پروژه جدید سانتامونیکا در دسترس نیست، اما باتوجه‌به موفقیت بازی‌های God of War و Ragnarok، بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که سونی این مجموعه را از اولویت خارج کند. علاوه‌براین پروژه، اخیراً یکی از افشاگرهای قابل اعتماد ادعا کرده است که نسخه پی‌سی بازی گاد آو وار: رگناروک در سال ۲۰۲۵ دردسترس باریکن‌ها قرار می‌گیرد.

این بازی موفق به فروش ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان شد که احتمالا با عرضه نسخه کامپیوتر افزایش چشم‌گیری خواهد یافت. همچنین ممکن است نسخه ریمستر سه‌گانه اصلی بازی God of War در سال‌های آتی دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار بگیرد. این شایعه توسط نیک بیکر منتشر شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده