// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴

بازی Helldivers 2 فروش بهتری را نسبت به Spider-Man 2 تجربه می‌کند

Helldivers 2 همزمان با افزایش سرعت فروش، به پرفروش‌ترین بازی ماه مارس در بریتانیا تبدیل شد.

بازی Helldivers 2‌ از زمان عرضه در دو ماه گذشته، توجه بازیکن‌های بسیاری را به خود جلب کرده و این موضوع وضعیت فروش آن را تحت تأثیر قرار داده است. این اثر برای دومین ماه پیاپی (فوریه و مارس) به پرفروش‌ترین بازی در بریتانیا تبدیل شد. براساس داده‌های منتشر شده از سوی GSD و با درنظر داشتن وضعیت فروش هل‌دایورز ۲ در ۸ هفته ابتدایی، این بازی در حال پشت‌ سر گذاشتن Marvel's Spider-Man 2 است.

اثر جدید استودیو Arrowhead علاوه‌بر کنسول پلی استیشن 5، روی کامپیوتر نیز با قیمتی ارزان‌تر از مرد عنکبوتی ۲ (که در انحصار پلی استیشن است) در دسترس عموم قرار دارد. فهرست فروش بازی‌ها در کشور بریتانیا، Dragon's Dogma 2 را در مقام سوم و Final Fantasy 7 Rebirth را در مقام پنجم نشان می‌دهد؛ فاینال فانتزی 7 که در روز آخر ماه فوریه عرضه شد، در فهرست ماه مارس حساب شده و فروش کلی آن در این فهرست گنجانده شده است.

مقام چهارم متعلق به بازی WWE 2K24 است که به نسبت نسخه پیشین خود ۸ درصد فروش بیشتری را در چهار هفته اول تجربه کرده است. جدول فروش بازی ماه مارس بریتانیا به شرح زیر است:

نام بازی رتبه‌بندی
Helldivers 21
EA Sports FC 242
Dragon's Dogma 23
WWE 2K244
Final Fantasy 7 Rebirth5
Rainbow Six Siege6
Command and Conquer: Generals7
Grand Theft Auto 58
Hogwarts Legacy9
Command and Conquer: Red Alert 210

ماه مارس میزبان بازی‌های جدیدی مانند Rise of Ronin و !Princess Peach: Showtime نیز بود، اما این آثار نتوانستند در فهرست ۱۰ بازی اول فهرست فروش دست یابند؛ بازی Rise of Ronin در رتبه ۲۱ و !Princess Peach: Showtime در رتبه ۳۰ قرار دارند. در بخش سخت‌افزار، بیش‌از ۱۱۷ هزار کنسول در ماه مارس در کشور بریتانیا فروخته شد که این آمار ۲۲ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته، اما ۱۵ درصد کاهش نسبت به ماه مارس سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد.

کنسول پلی استیشن 5 با افزایش فروش ۲۵ درصدی نسبت به ماه فوریه، اما ۹ درصد کاهش نسبت به سال گذشته در مقام اول قرار دارد. در مقام دوم نینتندو سوییچ با افزایش فروش ۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته، اما کاهشی معادل با همین رقم نسبت به مارس سال ۲۰۲۳ قرار دارد. درنهایت ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با افزایش ۱۹ درصدی فروش نسبت به ماه فوریه، اما کاهش ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته مقام سوم را از آن خود کرد.

شما می‌توانید برای خرید بازی Helldivers 2 وارد فروشگاه تک‌سیرو شوید. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده