نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

زمان شروع پیش‌خرید Star Wars Outlaws لو رفت

طرفدارها احتمالا به‌زودی می‌توانند بازی Star Wars Outlaws استودیو مسیو اینترتینمنت را پیش‌خرید کنند.

شرکت یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که رآس ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ به‌وقت ایران تریلر داستانی جدیدی از بازی Star Wars Outlaws را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. تریلر پیش‌رو احتمالا از تاریخ انتشار این بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز رونمایی خواهد کرد، اما به‌نظر می‌رسد که طرفدارها باید منتظر شروع پیش-خرید نیز باشند.

همان‌طور که یکی از کاربران توئیتر با نام JordanMaison گزارش داد، ظاهرا تبلیغات پیش-خرید بازی Star Wars Outlaws در برخی از فروشگاه‌های گیم‌استاپ افزایش یافته است. براین‌اساس این احتمال وجود دارد که پخش تریلر داستانی بازی با آغاز پیش-فروش همراه باشد و طرفدارها بتوانند این ویدیوگیم را پیش از عرضه خریداری کنند.

ظاهرا بازی Star Wars Outlaws فاصله زیادی تا عرضه ندارد. با اینکه یوبیسافت تنها به انتشار بازی در سال ۲۰۲۴ اشاره کرده است، رده‌بندی سنی این ویدیوگیم در کره جنوبی، استرالیا و برزیل احتمالا به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره دارد. علاوه‌براین در اوایل سال ۲۰۲۴ گزارش‌هایی مبنی‌بر انتشار این بازی در نیمه نخست سال جاری منتشر شد.

وقایع بازی Star Wars Outlaws بین حوادث فیلم‌های The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه می‌زند) و Return of the Jedi (بازگشت جدای) اتفاق می‌افتد و روی ماجراهای یک یاغی با نام کی وس تمرکز دارد که سرقت بزرگی را در منطقه Outer Rim ترتیب می‌دهد. شرکت Ubisoft برای انتشار این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر برنامه دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده