نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱

بازیگران Assassin’s Creed Origins به ساخت دنباله بازی علاقه دارند

بازیگران نقش بایک و آیا به ایفای نقش‌های خود در دنباله‌ای برای بازی Assassin’s Creed Origins علاقه‌مند هستند.

ابوبکر سلیم و اليکس ويلتون رگان، بازيگرانی که به‌ترتيب نقش بايک و آيا را در بازی Assassin’s Creed Origins محصول شرکت يوبيسافت بر عهده داشتند، علاقه‌مند هستند تا داستان شخصيت‌های خود را در دنباله احتمالی اين بازی ادامه دهند.

فعلا مشخص نیست که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه، اما سلیم در توییتر خود به شوخی گفت که باید یک استودیو تأسیس کند تا دنباله‌ای برای بازی Assassin’s Creed Origins بسازد، درحالی‌که هم‌بازی او معتقد است داستان آیا و بایک ناتمام باقی مانده است.

بازی Assassin’s Creed Origins که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، یک سافت ریبوت برای مجموعه خود به شمار می‌رفت. داستان این بازی صدها سال قبل از وقایع بازی اول و پیش از تشکیل  فرقه اساسین‌ها یا حشاشین روایت می‌شد. بایک یکی از آخرین مدجای‌های مصری بود که با آیا ازدواج کرده بود. این زوج پس از آنکه پسرشان توسط Order of the Ancients، پیشگامان تمپلارها به قتل رسید، قدم در راه انتقام گذاشتند.

این بازی با عناصری بیشتری از سبک نقش‌آفرینی همراه بود. در این سیستم هم بایک و هم دشمنان او تحت تأثیر یک سیستم سطح‌بندی قرار دارند و با به‌دست آوردن تجهیزات مختلف، می‌توانید ویژگی‌های خود را ارتقا دهید. بازی Assassin’s Creed Origins دارای یک نقشه جهان باز گسترده برای کاوش است که مأموریت‌ها و کوئست‌های جانبی شما را از شهرهای پرجنب‌وجوش و صحرای سوزان تا بالا رفتن از اهرام عظیم و غارت مقبره‌ها را شامل می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده