نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

تاریخ پخش تریلر جدید Star Wars Outlaws اعلام شد

تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی Star Wars Outlaws احتمالا پیش از شوکیس Ubisoft Forward مشخص خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Massive Entertainment رآس ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ به‌وقت ایران تریلر داستانی جدیدی از بازی Star Wars Outlaws را پخش خواهد کرد. مدتی قبل شرکت یوبیسافت از برگزاری رویداد Ubisoft Forward در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) خبر داد.

باتوجه‌به اینکه Star Wars Outlaws در کره جنوبی، استرالیا و برزیل رده‌بندی سنی شده است، تریلر داستانی احتمالا از تاریخ انتشار بازی رونمایی می‌کند. با اینکه دیزنی سهوا اواخر سال ۲۰۲۴ را برای عرضه این بازی درج کرده بود، یوبیسافت با فاصله کوتاهی این اشتباه را اصلاح کرد. شایعه‌هایی از انتشار این بازی در ماه جولای به گوش می‌رسند؛ درحالی‌که یوبیسافت اعلام کرده است که این ویدیوگیم را پیش از پایان سال مالی جاری به‌دست گیمرها می‌رساند.

بااین‌حال شاید شرکت یوبیسافت تنها یک تریلر داستانی ساده را به اشتراک بگذارد تا هیجان طرفدارها برای نمایش Star Wars Outlaws در شوکیس Ubisoft Forward پیش‌رو را افزایش دهد. وقایع این بازی بین حوادث فیلم‌های The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه می‌زند) و Return of the Jedi (بازگشت جدای) اتفاق می‌افتد و روی ماجراهای یک یاغی با نام کی وس تمرکز دارد که سرقت بزرگی را در منطقه Outer Rim ترتیب می‌دهد.

گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Star Wars Outlaws

با اینکه هنوز زمان عرضه Star Wars Outlaws رسما اعلام نشده است، طرفدارها در زمان عرضه می‌توانند به تجربه این بازی در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده