نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰

حالت‌های گرافیکی Sea of Thieves در PS5 رونمایی شد

استودیو Rare با پخش تریلر جدیدی از ویژگی‌های نسخه پلی استیشن 5 بازی Sea of Thieves رونمایی کرد.

استودیو ریر برای عرضه Sea of Thieves روی پلی استیشن آماده می‌شود و تمام تلاش خود را برای اطمینان از کیفیت بازی به کار گرفته است. این بازی علاوه‌بر قابلیت انتقال پیشرفت از ایکس باکس و کامپیوتر به پلی استیشن، از سرورهای اختصاصی برای پلی استیشن نیز بهره می‌برد.

سی آو تیوز در پلی استیشن 5 دو حالت گرافیکی دارد: رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه (به‌همراه HDR) برای تجربه بصری خیره‌کننده و رزولوشن 1080p و نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه برای تجربه روان و رقابتی. انتخاب بین این دو حالت، به سلیقه و اولویت بازیکنان بستگی دارد. تریلر جدیدی نیز برای نمایش ویژگی‌های نسخه PS5 پخش شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

کنترلر دوال‌سنس با بازخورد لمسی خود تجربه‌ای به‌مراتب واقع‌گرایانه‌تر را به ارمغان می‌آورد، تریگرهای تطبیقی هنگام شلیک با سلاح خود را نشان می‌دهند و میکروفون و بلندگوی داخلی کنترلر امکان گفت‌وگو با سایر بازیکنان را بدون نیاز به هدست فراهم می‌کنند. پشتیبانی از پلی استیشن پورتال نیز برای Sea of Thieves درنظر گرفته شده است.

بازی Sea of Thieves در PS5 شامل ۲۵۰ تروفی خواهد شد، اما برای دریافت تروفی پلاتینیوم تنها نیاز به کسب ۶۰ تروفی پایه دارید. کاربران ایکس باکس و کامپیوتر می‌توانند اچیومنت‌های دریافتی خود را به تروفی تبدیل کنند، اما بازگشت به بازی و تکرار برخی از بخش‌ها برای کسب تمام تروفی‌ها ضروری است.

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۱۱ اردیبهشت (۳۰ آوریل) با شروع فصل ۱۲ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. خریداران نسخه‌های دیلاکس و پریمیوم می‌توانند از ۲۴ تا ۲۷ فروردین (۱۲ تا ۱۵ آوریل) در یک بتای خصوصی شرکت کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده