// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱

بازی Deceit 2 برای پلی استیشن ۵ منتشر شد؛ تاخیر نسخه ایکس باکس

پس از گذشت یک سال از عرضه بازی Deceit 2 برای کامپیوتر، حال این بازی با تمامی محتویات آن برای پلی استیشن 5 هم عرضه شده است.

سال ۲۰۲۳ بود که بازی Decite 2 برای کامپیوتر عرضه شد. یک بازی رایگان که دارای المان‌های بازی‌های Matchmade Social Deduction است. بدین صورت که در شروع دوبازی دونفر از اعضای تیم آلوده می‌شوند و شما از آن بی‌خبر هستید. حال باید با همکاری یکدیگر و انجام کارهای مختلف، متوجه شوید که چه بازیکن‌هایی آلوده هستند یا اگر خودتان جزو آن دو بازیکن آلوده هستید، برای گول‌زدن سایرین تلاش کنید.

حال پس از گذشت یک سال بازی Decite 2 برای پلی استیشن 5 هم عرضه شده است. کاربران نسخه PS5 به تمامی محتویات عرضه شده طی این یک سال از جمله بسته الحاقی Werewolf دسترسی خواهند داشت. همچنین تیم سازنده اعلام کرده که نقش The Chemist هم در این نسخه قرار دارد. The Chemist وظیفه دارد به‌واسطه طلسم‌های طبیعی خود سایر اعضای گروه را مسموم کرده تا Ritual را برنده شود. اگر تمامی اعضایی که آلوده نشده‌اند، جلوی افراد آلوده را بگیرند، Ritual انجام نخواهد شد و برنده می‌شوند.

از سایر ویژگی‌های بازی هم می‌توان به محتویات تزئینی و سرگرم کننده درکنار بتل پس فصلی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Decite 2 برای پلی استیشن 5 را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی هم در آینده نزدیک عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده