نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰

ریمیک Splinter Cell با خبرهای هیجان‌انگیز بازمی‌گردد

طرفدارها احتمالا باید منتظر نمایش بازی Splinter Cell Remake در شوکیس Ubisoft Forward پیش‌رو باشند.

از مدت‌ها پیش بازی Splinter Cell Remake در سکوت خبری فرو رفته است، اما اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد. روز گذشته یوبیسافت تورنتو تصویر پروفایل و سربرگ صفحه فیسبوک خود را تغییر داد که شاید نشان از انتشار جزئیات بیشتری از ریمیک اسپلینتر سل در آینده نزدیک داشته باشد. البته به‌روزرسانی صفحه فیسبوک چیزی را تأیید نمی‌کند، اما امیدواریم که به‌زودی شاهد نمایش این ریمیک باشیم.

روز گذشته شرکت یوبیسافت با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که برای برگزاری شوکیس Ubisoft Forward جدیدی در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) برنامه دارد. این ناشر فرانسوی در این رویداد اطلاعات بیشتری از بازی‌های آتی و به‌روزرسانی‌های آثار فعلی را با طرفدارها به اشتراک خواهد گذاشت. با اینکه این موضوع به تأیید شرکت Ubisoft نرسیده است، دور از ذهن نیست که تریلر جدیدی از بازی Splinter Cell Remake در این رویداد پخش شود.

آگهی شغلی یوبیسافت در سال ۲۰۲۲ نشان از ایجاد تغییراتی در داستان Splinter Cell Remake داشت: «از نخستین بازی اسپلینتر سل به‌عنوان مبنایی برای بازنویسی و به‌روزرسانی داستان برای مخاطبان امروزی استفاده می‌کنیم. ضمن حفظ ماهیت و درون مایه بازی اصلی به بررسی کاراکترها و جهان می‌پردازیم تا آن‌ها را منحصربه‌فرد و باورپذیرتر کنیم. شما به‌عنوان نویسنده به تیم روایت داستان می‌پیوندید و به خلق یک تجربه روایی منسجم و گیرا کمک می‌کنید.»

ریمیک Splinter Cell با موتور بازی‌سازی Snowdrop برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس توسعه می‌یابد. این نسخه نوید ارائه جلوه‌های بصری چشم‌نواز و گیم‌پلی مخفی‌کاری بهبودیافته را می‌دهد. تیم توسعه امیدوار است که تکمیل بازی بدون نیاز به کشتن حتی یک دشمن را امکان‌پذیر کند. با اینکه زمان انتشار بازی مشخص نیست، تام هندرسون می‌گوید که طرفدارها نباید تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ منتظر تجربه آن باشند.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده