نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰

ریسپاون بابت مشکل فنی ایپکس لجندز عذرخواهی کرد

پس از بروز مشکل فنی بازی Apex Legends که باعث ازبین‌رفتن پیشرفت‌های تعدادی از گیمرها شد، استودیو ریسپاون عذرخواهی کرد.

استودیو Respawn بابت مشکلاتی که اخیرا برای بازیکنان Apex Legends به‌وجود آمد و باعث ریست حساب‌ها و ازدست‌رفتن پیشرفت آن‌ها شد، عذرخواهی کرد. این مشکل به‌دلیل اشتباه ریسپاون در به‌روزرسانی اخیر بازی رخ داد. مشخص نیست که چه تعداد بازیکن تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، اما ریسپاون بابت این موضوع ابراز تاسف کرد و قول داد تا روی رفع این مشکل کار کند.

سه‌شنبه هفته جاری ریسپاون گزارش‌های بازیکنان Apex Legends در مورد ریست حساب‌ها را تایید و اعلام کرد که در حال بررسی این موضوع است. چند ساعت بعد ریسپاون با انتشار یک اطلاعیه اعلام کرد که گیمرها از این پس با چنین مشکلاتی مواجه نمی‌شوند. بااین‌حال از بازیکنانی که تحت تأثیر قرار گرفتند، خواسته شد تا صبور باشند، زیرا استودیو در حال کار روی یک به‌روزرسانی برای بازگرداندن حساب‌های آن‌ها به وضعیت قبل از به‌روزرسانی است.

در بیانیه ریسپاون آمده است: «گند زدیم! سرورهای Apex Legends را به‌طور موقت برای حل مشکل ازدست‌رفتن اطلاعات حساب کاربری از دسترس خارج می‌کنیم. نگران نباشید! یک به‌روزرسانی سریع برای بازیابی پیشرفت و محتوای حساب‌های کاربری آسیب‌دیده ارائه می‌کنیم، اما در این مدت بازیکنان نمی‌توانند به بازی وارد شوند.»

پس از مدتی ریسپاون با انتشار اطلاعیه دیگری گفت: «یک به‌روزرسانی منتشر کرده‌ایم و سرورها دوباره آنلاین هستند! در حال بازیابی پیشرفت‌های ازبین‌رفته روز گذشته هستیم. علاوه‌براین مجبور شدیم بخش رقابتی جدید را به تعویق بیندازیم و آن را در زمان دیگری منتشر خواهیم کرد. اطلاعات بیشتر به‌زودی اعلام می‌شود.»

ماه گذشته ریسپاون در جریان تعدیل نیروی گسترده الکترونیک آرتز تعدادی از کارکنان خود را از دست داد. چند روز بعد فینال مسابقات Apex Legends منطقه آمریکای شمالی به‌خاطر حمله هکری به تعویق افتاد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده