نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

عرضه بازی Hollow Knight: Silksong نزدیک است؟

رده‌بندی سنی Hollow Knight: Silksong در کره جنوبی احتمالا نشان می‌دهد که این بازی فاصله زیادی تا انتشار ندارد.

بازی Hollow Knight: Silksong استودیو Team Cherry اخیرا سروصدای زیادی به پا کرد؛ چراکه به فروشگاه ایکس باکس اضافه شد و با فاصله کوتاهی توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شد. اگر این موارد برای اشاره به انتشار قریب‌الوقوع این بازی کافی نیست، باید بدانید که این ویدیوگیم در کره جنوبی درجه سنی 12+ را دریافت کرده است.

جالب اینکه هیئت رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی (GRAC) در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ (۲۰ فوریه ۲۰۲۴) بازی Hollow Knight: Silksong را رده‌بندی سنی کرده است. نظر به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا نزدیک به زمان انتشار آثار انجام می‌شود، این احتمال وجود دارد که این بازی در آینده نزدیک دردسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد.

این بازی در ابتدا به‌عنوان بسته الحاقی بازی Hollow Knight مراحل توسعه را پشت سر می‌گذاشت، اما در ماه فوریه ۲۰۱۹ به‌عنوان یک بازی مستقل برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ معرفی شد. بازی Hollow Knight: Silksong دارای یک قلمرو و قهرمان جدیدی با نام Hornet، چندین نوع دشمن تازه، باس‌ها، مأموریت‌های جانبی و موارد دیگری است.

در طول سال‌های گذشته عرضه بازی Hollow Knight: Silksong برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز تأیید شد. این بازی از همان روز نخست انتشار به گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی به تجربه آن بپردازند. با اینکه این بازی برای انتشار تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود، اما تا زمانی نامعلوم به تأخیر افتاد و هنوز تاریخ انتشاری ندارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده