نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Star Wars Outlaws فاصله زیادی تا عرضه ندارد

رده‌بندی سنی Star Wars Outlaws در کشور برزیل احتمالا به انتشار قریب‌الوقوع این بازی اکشن ماجراجویی اشاره دارد.

مدتی قبل بازی Star Wars Outlaws استودیو مسیو اینترتینمنت در کره جنوبی و استرالیا رده‌بندی سنی دریافت کرد و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این ویدیوگیم در برزیل نیز رده‌بندی سنی شده است. یوبیسافت اخیرا از برگزاری رویداد Ubisoft Forward جدیدی در ماه ژوئن خبر داد تا احتمالا از زمان عرضه این بازی رونمایی کند.

همان‌طور که رده‌بندی سنی Star Wars Outlaws در برزیل اشاره می‌کند، تجربه بازی به‌خاطر محتوای خشونت‌آمیز «به کودکان زیر ۱۴ سال توصیه نمی‌شود.» این موضوع چندان تعجب‌آور نیست؛ زیرا این بازی درجه سنی T (مناسب برای افراد بالای ۱۳ سال) را از سازمان ESRB دریافت کرد. از سوی دیگر سازمان رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی درجه سنی 19+ را برای بازی مناسب دانست که مانند درحه M (جوانان) سازمان ESRB است.

بازی Star Wars Outlaws برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر توسعه می‌یابد. وقایع این بازی بین The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه می‌زند) و Return of the Jedi (بازگشت جدای) اتفاق می‌افتد و روی ماجراهای یک یاغی با نام کی وس تمرکز دارد که سرقت بزرگی را در منطقه Outer Rim ترتیب می‌دهد. رسانه اینسایدر گیمینگ ادعا می‌کند که این بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده