نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

تاریخ برگزاری شوکیس Ubisoft Forward اعلام شد

شرکت یوبیسافت از برگزاری شوکیس Ubisoft Forward جدیدی در ماه ژوئن خبر داد.

با اینکه نمایشگاه E3 به خاطره‌ها پیوست، گیمرها هنوز می‌توانند منتظر برگزاری رویدادهای هیجان‌انگیز دیگری در ماه ژوئن باشند. در گذشته برگزاری رویدادهایی نظیر Xbox Games Showcase و Summer Game Fest در ماه ژوئن ۲۰۲۴ تأیید شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نام دیگری به این فهرست اضافه شده است.

شرکت یوبیسافت با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که برای برگزاری شوکیس Ubisoft Forward به‌صورت زنده از لس‌آنجلس در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوپن ۲۰۲۴) برنامه دارد. این ناشر فرانسوی اعلام کرد که در این رویداد اطلاعات بیشتری از بازی‌های آتی و به‌روزرسانی‌های آثار فعلی را به اشتراک می‌گذارد، اما وارد جزئیات نشد.

شرکت Ubisoft احتمالا در این رویداد به‌طور کامل از بازی Assassin’s Creed Codename Red رونمایی خواهد کرد. در گذشته شرکت یوبیسافت اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز را پیش از آوریل ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد کرد، اما گزارش‌ها حاکی از این بودند که این نسخه برای انتشار در پاییز ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

بازی Star Wars Outlaws یکی از آثاری است که برای انتشار در سال جاری آماده می‌شود. این بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز استودیو Massive Entertainment برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، اما شایعه‌هایی مبنی‌بر عرضه این نسخه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید؛ بنابراین شاید فاصله زیادی تا انتشار نداشته باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده