// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

ریمستر بازی PO’ed با پخش تریلر جذابی معرفی شد

استودیو نایت‌دایو با پخش تریلر جدیدی از نسخه ریمستر بازی PO'ed رونمایی کرد که دارای گیم‌پلی بهبود‌یافته است.

استودیو Nightdive که به‌واسطه تولید نسخه‌های ریمستر و ریمیک بازی‌های اکشن کلاسیک شناخته می‌شود، از ریمستر بازی شوتر اول-شخص PO'ed (که در ابتدا در سال ۱۹۹۵ منتشر شد) رونمایی کرد. این نسخه ریمستر که PO'ed: Definitive Edition نام‌گذاری شده است، برای پلتفرم‌های نسل نهم و هشتم منتشر خواهد شد.

این بازی گیمرها را در نقش آشپز یک سفینه فضایی قرار می‌دهد که توسط بیگانگان مورد سرقت قرار گرفته است. نظر به اینکه تمام اعضای این سفینه گروگان گرفته شده‌اند، وظیفه گرفتن انتقام با استفاده از جت‌پک و موشک‌انداز به بازیکن محول شده است. این نسخه ریمستر علاوه‌بر رفع باگ‌ها و مشکلات نسخه اصلی، ویژگی‌های جدید و قابلیت اجرا با رزولوشن 4K و نرخ ۱۴۴ فریم‌برثانیه را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بازی PO'ed: Definitive Edition در زمانی نامعلوم برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. تریلر PO'ed ظاهر، ویژگی‌‌های بصری و گیم‌پلی قدیمی این بازی را به نمایش می‌گذارد. این تریلر همزمان با شوخی در مورد بازخوردهای نه‌چندان مثبت منتقدان نسبت‌به نسخه اصلی، روی ارزش تجربه و ایده‌های ناب آن در نسخه ریمستر تأکید می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده