نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

فروش بازی‌های Mana از ۹ میلیون نسخه عبور کرد

بازی‌های Mana شرکت اسکوئر انیکس با عرضه ۱۷ نسخه در طول ۳۰ سال به فروش بیش از ۹ میلیون نسخه رسید.

بازی Visions of Mana، نسخه بعدی مجموعه مانا شرکت Square Enix در تابستان سال جاری به‌دست گیمرها می‌رسد. با اینکه ۱۵ سال از انتشار آخرین نسخه Mana می‌گذرد، نسخه بعدی با جلوه‌های بصری زیبا، سیستم مبارزات همزمان و بیش از ۱۰۰ موسیقی توجه طرفدارهای زیادی را جلب کرده است. اسکوئر انیکس نه‌تنها تریلر گیم‌پلی و جزئیات بیشتری از این بازی را با طرفدارها به اشتراک گذاشت، بلکه از میزان فروش بازی‌های مانا نیز پرده برداشت.

شرکت اسکوئر انیکس در طول ۳۰ سال ۱۷ نسخه از بازی‌های Mana را روانه بازار کرده است که در مجموع موفق به فروش بیش از ۹ میلیون نسخه در سراسر جهان شدند. فروش دیجیتالی بازی‌های مانا نیز در این آمار لحاظ شده است. بازی Trials of Mana به‌عنوان آخرین نسخه مجموعه در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد. این ریمیک تا ماه فوریه ۲۰۲۱ به فروش یک میلیون نسخه در سراسر جهان دست یافت.

بازی Visions of Mana در زمان عرضه به پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر راه خواهد یافت. با اینکه مدت زمان مورد نیاز برای اتمام این بازی مشخص نیست، ماسارو اویامادا، تهیه‌کننده بازی اخیرا اعلام کرد که این نسخه بیشترین میزان محتوا در تاریخ مجموعه را خواهد داشت. هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی اعلام نشده است، اما درحال‌حاضر تیم توسعه در میانه بهینه‌سازی نهایی ویدیوگیم است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده