نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵

بازی XDefiant دوباره به تأخیر افتاد

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که انتشار بازی شوتر چندنفره XDefiant بار دیگر به تعویق افتاده است.

با اینکه طرفداران بازی‌های شوتر منتظر تجربه جدیدترین محصول چندنفره شرکت یوبیسافت یعنی بازی XDefiant در پایان ماه جاری بودند، این ناشر فرانسوی برنامه‌های دیگری دارد. عرضه بازی XDefiant تاکنون چند مرتبه به تعویق افتاده است و نهایتا برای عرضه تا قبل از پایان سال مالی جاری برنامه‌ریزی شده بود. باتوجه‌به اینکه این سال مالی در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ (۳۱ مارس ۲۰۲۴) به پایان می‌رسد، یوبیسافت از تأخیر دوباره بازی خبر داده است.

شرکت یوبیسافت با انتشار بیانیه جدیدی در ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که تیم توسعه کماکان مشغول بهبود بازی است و به زمان بیشتری برای بررسی آن‌ها نیاز دارد. علاوه‌براین تیم توسعه در حال آماده‌سازی تست سرور ۱۲ ساعته بازی است تا دردسترس بازیکن‌های کامپیوتر و کنسول‌ها قرار دهد و از آمادگی سرورها اطمینان حاصل کند.

شرکت Ubisoft در این‌باره اظهار داشت: «جامعه طرفداران همواره اولویت اصلی این بازی بوده است و بازخورد بازیکن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. با اینکه امیدوار به عرضه بازی تا پایان ماه مارس ۲۰۲۴ بودیم، هنوز به بهبودهایی نیاز است که باید بررسی شوند. در حال آماده‌سازی یک تست سرور ۱۲ ساعته روی تمام پلتفرم‌ها در سراسر جهان هستیم. هدف از انجام این کار تحمیل فشار به سرورها و دریافت داده‌های حیاتی جهت کسب آمادگی برای انتشار بازی است.»

شخصیت‌های بازی xdefiant

به‌‌نظر می‌رسد که یوبیسافت پس از اطلاع از بازخورد بازیکن‌ها در تست سرور پیش‌رو درباره تاریخ عرضه جدید بازی XDefiant تصمیم‌گیری خواهد کرد. با‌این‌حال هنوز درباره تاریخ برگزاری تست سرور جزئیاتی ارائه نشده است. شرکت Ubisoft در ادامه خاطرنشان کرد: «انتظار داریم که تاریخ انتشار قطعی بازی را پس از این تست کوتاه تعیین کنیم و جزئیات بیشتری از محتوای آینده XDefiant را با گیمرها به اشتراک بگذاریم.»

گزارش‌های اخیر حاکی از این بودند که یوبیسافت درگیر چالش‌های توسعه بازی XDefiant شده است و مدیران این شرکت تمایل دارند تا این بازی را به مجموعه کال آو دیوتی شرکت اکتیویژن شبیه کنند. بازی XDefiant برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است و نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن با فاصله بیشتری دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده