نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴

فروش بازی It Takes Two از ۱۶ میلیون نسخه فراتر رفت

آمار فروش بازی تحسین شده و کوآپ It Takes Two از ۱۶ میلیون نسخه فراتر رفته است.

استودیو Hazelight در سال ۲۰۲۱ بازی It Takes Two را منتشر کرد که تحسین منتقدان و استقبال بالای بازیکن‌ها را به همراه داشت و در پایان سال توانست جوایز و افتخارهای متعددی را به‌دست آورد. حالا جدیدترین آمار رسمی از فروش بازی پلتفرمر و کوآپ It Takes Two منتشر شده است که موفقیت تجاری و تداوم فروش چشمگیر بازی را نشان می‌دهد.

تیم سازنده به مناسبت سومین سالگرد عرضه بازی It Takes Two در حساب توییتر خود اعلام کرد فروش بازی در سراسر جهان از ۱۶ میلیون واحد بیشتر شده است. آخرین آمار رسمی فروش این بازی در فوریه سال گذشته حدود ۱۰ میلیون نسخه را نشان می‌داد؛ بنابراین It Takes Two موفق شده است روند فروش فوق‌العاده خود را حفظ کند.

استودیو Hazelight در ادامه خاطرنشان کرد بازی It Takes Two از زمان عرضه تاکنون توسط بیش از ۳۰ میلیون بازیکن تجربه شده است. باید توجه داشت که ماهیت این بازی کوآپ است و شرکت ناشر هر نسخه از بازی را به‌همراه Friend’s Pass به فروش می‌رساند تا بازیکن بتواند بازی را به‌صورت کاملا رایگان با یکی از دوستان خود تجربه کند.

بازی It Takes Two برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده