نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵

الدر اسکرولز ۶ پیشرفت خوبی در تولید داشته است

طبق اعلام شرکت بتسدا، نسخه‌های اولیه بازی The Elder Scrolls 6 هم‌اکنون قابل تجربه هستند.

شور و هیجان وصف‌ناپذیری برای تجربه The Elder Scrolls 6، بازی بزرگ در دست توسعه شرکت بتسدا وجود دارد. این توسعه‌دهنده در توئیت جدیدی به مناسبت جشن ۳۰ سالگی این مجموعه، تایید کرد که اعضای تیم توسعه در حال تجربه نسخه‌های اولیه این دنباله مورد انتظار هستند.

شرکت Bethesda در این‌باره اظهار داشت: «در حال توسعه بخش بعدی The Elder Scrolls 6 هستیم. حتی همین حالا هم بازگشت به قاره Tamriel و تجربه نسخه‌های اولیه ما را پر از همان حس شادی، هیجان و تعهد به خلق [محتوا] کرده است.» بتسدا همچنین از هواداران برای حمایت‌شان تشکر کرد و اعلام کرد که آن‌ها «برای ادامه کار مجموعه و جشن‌گرفتن ۳۰ سال آینده، هیجان‌زده‌تر از همیشه» هستند.

معرفی زودهنگام بازی The Elder Scrolls 6 در مراسم E3 2018 که برای آرام‌کردن طرفداران انجام شد، شروع توسعه اولیه آن را به ماه اوت ۲۰۲۳ موکول کرد. بااین‌حال پیت هاینس، معاون سابق بازاریابی و ارتباطات جهانی بتسدا، اعلام کرد که طرفداران به این زودی‌ها خبری از آن نخواهند شنید؛ زیرا تمرکز اصلی روی Starfield است.

بااین‌حال بروس نس‌میت، مدیر طراحی سابق بتسدا تأیید کرد که این بازی کاملا دارای همان سیستم ارتقاء سطح بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim خواهد بود. در مورد عرضه انحصاری بازی تردید‌هایی وجود دارد. فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، سال گذشته اعلام کرد که تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

اسناد مربوط‌به دادگاه FTC به این موضوع اشاره داشتند که الدر اسکرولز ۶ ممکن است در انحصار ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر باشد، اما هنوز به‌طور رسمی چیزی مشخص نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده