نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

یوبیسافت تقلید XDefiant از Call of Duty را تکذیب کرد

تام هندرسون ادعا کرد که تلاش مدیران یوبیسافت برای تولید اثری مشابه کال آو دیوتی منجربه تأخیرهای XDefiant شده است.

گرفتاری بازی‌های یوبی‌سافت در برزخ توسعه موضوع جدیدی نیست و آثار زیادی نظیر Beyond Good and Evil 2 و Skull and Bones در سال‌های اخیر با چنین مشکلی مواجه بودند. اکنون به‌نظر می‌رسد که یکی دیگر از بازی‌های در دست توسعه این ناشر فرانسوی نیز با همین مسئله دست‌وپنجه نرم می‌کند. بازی شوتر چندنفره XDefiant در ماه‌های اخیر بارها با تأخیر مواجه شد و بعید است که یوبیسافت بتواند این بازی را در ماه آوریل به‌دست گیمرها برساند.

تام هندرسون از رسانه Insider Gaming دلیل این امر را مشکلات توسعه عنوان کرد که به‌خاطر تلاش مدیران یوبیسافت برای تبدیل XDefiant به یک نسخه از Call of Duty به‌وجود آمده است. تام هندرسون در گزارش جدیدی ادعا کرد که نداشتن پیشرفت در توسعه به‌طور فزاینده‌ای باعث ناامیدی اعضای تیم سازنده شده است و از قرار معلوم اصرار مدیران ارشد بر تولید اثری کاملا مشابه کال آو دیوتی دلیل اصلی مواجهه این بازی با تأخیرهای متعدد بوده است.

یکی از منابع ناشناس گفت که دلیل تأخیرهای بازی XDefiant «تلاش بی‌وقفه برای تقلید از کال آو دیوتی و افزودن موارد بیهوده است که همیشه باعث ازبین‌رفتن ساختار فعلی می‌شود.» توسعه این بازی کماکان ادامه دارد و گیمرها به‌زودی باید منتظر پلی‌تست دیگری باشند. بااین‌حال همان‌طور که تام هندرسون اعلام کرد، هنوز چند ماه دیگر تا عرضه این بازی فاصله داریم و به‌نظر می‌رسد که شرکت Ubisoft هنوز از زمان انتشار این ویدیوگیم اطمینان ندارد.

جالب اینکه مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی XDefiant در پاسخ به گزارش تام هندرسون اعلام کرد که دلیل تأخیرهای بازی افزودن ویژگی‌های تازه نیست و ادعای تقلید این ویدیوگیم از Call of Duty را تکذیب کرد. البته تام هندرسون در این گزارش نوشت: «در آینده درباره چنین مسائلی محتاطانه‌تر عمل می‌کنم؛ زیرا معمولا پیامدهای بزرگ‌تری دارد و اصل ماجرا را منعکس نمی‌کند.» او در پاسخ به توئیت مارک روبین توجهش را به همین موضوع جلب کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده