نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸

بسته الحاقی جدید بازی Path of Exile معرفی شد

تیم سازنده Path of Exile با پخش یک تریلر از بسته الحاقی Necropolis رونمایی کرد.

استودیو Grinding Gear Games با پخش تریلری تازه به معرفی بسته الحاقی Necropolis و Challenge League آینده بازی Path of Exile پرداخت. طبق تریلر پخش شده، این بسته الحاقی در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) در دسترس بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد.

داستان بسته الحاقی Necropolis با ملاقات بازیکن با شخصیتی مرموز به‌نام Undertake Arimor شروع می‌شود. این شخصیت به کمک بازیکن نیاز دارد تا روح‌های Wraeclast را شکار کند و از آن‌ها برای پیشبرد اهدافش بهره ببرد. برای موفقیت در این کار، او فانوس Arimor را به بازیکن می‌دهد تا به کمک آن بتواند ارواح مختلف را شناسایی کرده و با کمک آن‌ها انواع هیولاها را به تسخیر خود درآورد.

علاوه‌براین بازیکن می‌تواند با دفن بقایای هر روح و انجام یک مراسم جن‌گیری به آیتم‌های مختلفی دست یابد. حتی امکان اعدام کردن اعضای Eternal Empire برای به‌دست آوردن آیتم‌های یونیک وجود دارد. تیم سازنده ۱۴ یونیک جدید را به بازی اضافه می‌کند که پنج مورد آن‌ها در Necropolis League خواهند بود.

سایر محتوای جدید بسته الحاقی آینده شامل نقشه‌های رده ۱۷ می‌شود که هرکدام پاداش‌های ارزشمند، باس‌فایت‌های منحصربه‌فرد و دشمنان چالش‌برانگیز Penultimate را در خود جای داده‌اند. بازیکن‌ها می‌توانند تا دو درخت مهارت پسیو اطلس اضافی داشته باشند و بدون وقفه از مهارت‌های هرکدام استفاده کنند. علاوه‌براین انواع الماس‌های Transfigured جدید برای استفاده وجود خواهند داشت.

استودیو Grinding Gear Games این محتوای جدید را در اختیار بازیکن‌های Path of Exile قرار می‌دهد تا بتواند آن‌ها را تا زمان عرضه بتای نسخه دوم که تا اواخر امسال به تعویق افتاده است، سرگرم کند.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده